Zdroj návštevnosti – kde sa zdržiava vaše publikum?
Je veľmi dôležité pochopiť, kde sa zdržiava väčšina vášho cieľového publika. A prieskum návštevnosti konkurencie vám to značne uľahčí.
V prvom rade treba zistiť, z kadiaľ pramení najväčšia časť návštevnosti vašich súperov.
Zároveň je potrebné venovať pozornosť zdrojom, ktoré im neprinášajú takmer žiadnu návštevnosť a zistiť dôvody prečo.
Na začiatok môžete sledovať zdroje návštevnosti svojich konkurentov pomocou služby Similarweb. Stĺpcový graf vám poskytne prehľad o tom, odkiaľ návštevnosť pochádza, a určí, ktoré zdroje jej prinášajú najviac. Ak sa údaje u väčšiny vašich konkurentov viac-menej opakujú, ľahko zistíte priemernú návštevnosť a môžete predpovedať svoju vlastnú potenciálnu návštevnosť.
Môžete použiť aj nástroj Metrica. Rovnako ako Similarweb vám bezplatne ponúkne dostatok údajov. Zdroje návštevnosti:
Zdroje platenej návštevnosti (z reklám):
Ak chcete vedieť viac o platenej návštevnosti, použite nástroj SpyFu.
Najprv musíte zistiť, kde sa zdržiava najväčšia časť vášho cieľového publika – teda odkiaľ získava väčšina vašich konkurentov stabilný tok návštevnosti.
Povedzme, že vaši konkurenti získavajú väčšinu návštevnosti zo sociálnych sietí. Manuálne skontrolujte ich účty – možno práve Instagram (Twitter, Facebook, TikTok atď.) je kľúčom k úspechu vo vašom odvetví. Alebo naopak, sociálne médiá prinášajú vašej konkurencii len malú alebo žiadnu návštevnosť. Čo pravdepodobne naznačuje, že sociálne médiá by nemali hrať hlavnú úlohu vo vašej marketingovej stratégii.
Hoci budete musieť podrobne preštudovať všetky zdroje návštevnosti konkurenčných stránok, určite to stojí za vašu námahu. Vďaka novým informáciám získate správny smer.
Prečo si vybrať nás?
- Máme viac ako 20 rokov skúseností
- Využívame najmodernejšie technológie
- Máte prehľad o všetkom počas celej doby realizácie
- Profesionálny prístup a záruka najvyššej kvality
- Technická podpora aj po dokončení projektu
- Všetky služby pod jednou strechou